Alkohol vs. balanssinnet

En bakis Ronja kommer lastad med... apelsinjuice i mängder.
Lite segare, lite tyngre huvud.

Men hur som helst hade jag jättetrevligt igår på Treat, satt och pratade en massa med Alexandra och vi kommer faktiskt riktigt bra överens vilket var trevligt att inse :)

Av någon anledning lyckades jag hälla i mig några glas vin för mycket. Eller alltså, jag drack kanske fem-sex stycken vilket i sig inte är så farligt, men med tanke på hastigheten jag drack i och det faktum att jag endast hade ätit tårta och kakor innan så blev resultatet inte sådär jättelyckat :P Däremot hade jag jättekul och jag blev aldrig spy-full vilket jag tackar gudarna för! :)

En läskig sak som jag har märkt med mig själv på fyllan är dock att det spelar inte längre någon roll hur mycket jag dricker eller hur full jag är, mitt balanssinne kan svika totalt bara sådär. Jag förstår verkligen inte, det är skitläskigt. Helt plötsligt, även om jag bara är lite salongsberusad kan jag börja vingla som en dåre eller inte stå still. Det är faktiskt läskigt på riktigt för jag känner aldrig att mängden alkohol matchar förlusten av balanssinnet. Någon som har en förklaring?


Kommentarer
Postat av: Alexandra

Ja det var verkligen trevligt.

Kände att man kunde prata med dig :)!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback