90210 - förhandsvisning

Har haft en sjukt trevlig kväll med Alexandra, det känns riktigt bra att vi kan prata med varandra på ett helt annat sätt nu än förut :)

Jag och Alexandra var på Veckorevyns förhandsvisning av nya 90210 ikväll som jag tror har premiär på tv på måndag. De bjöd på popcorn och läsk, samt cheeseburgare från donken och sen fick vi även varsin goodiebag på vägen ut :) Men det roligaste för min del var i alla fall att vi äntligen har börjat kunna prata med varandra på ett helt annat sätt nu än förut, att vi kunde umgås och ha kul tillsammans :) Väldigt snällt av henne att bjuda med mig också :)

Kom hur som helst precis hem, åkte först till hägersten där pappa plockade upp mig med bilen. Skönt när han jobbar sent ibland så att man kan tigga skjuts :P Han skulle även förbi statoil så det blev en french hotdog för min del, plus glass som vi köpte hem. Gud vad jag äter! Kommer antagligen rulla fram inom en snar framtid, men det blir väl mysigt och mjukt nu när det hårda kalla vintern börjar närma sig ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback