14 November

Nu är jag i Stockholm hemma hos mor och far. Vi har käkat tacos och köpt tårta eftersom pappa fyller 51 år idag :) Himla många som fyller år idag. Pappa, faster Elizabeth, Alexandra, Astrid Lindgren, prins Charles och säkert massa fler. Grattis till alla i alla fall! :)

Det känns så jäkla konstigt att vara här utan att bo här. Att mitt hem sen sju år tillbaka inte längre är mitt hem. Det kändes skitskumt att packa kläder och grejer för att åka hit. Det brukar ju vara tvärtom. Fick lite ångest när jag satt på tåget bara för att jag insåg att jag faktiskt inte bor här längre. Jag antar att det är vanligt att känna lite så första gången man flyttar hemifrån, men det är ändå väldigt jobbigt.

Nu ska vi inte bli deprimerade här! Tänkte bara meddela att jag inte kommer uppdatera särskilt mycket förrän typ söndag. Kanske :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback