Värsta biffen?

Hemma från jobb på H&M. Usch. Jag har ju planerat att fullfölja de dagarna jag har kvar den här månaden, men jag vet ärligt talat inte om jag klarar av det :/ Vad jobbigt allting blev. Tänkte försöka ta det lugnt ikväll. Eller träna. Det var otroligt skönt att träna igår. Men seriöst, jag fick fan inte ens träningsverk idag :P Något är fel, jag kanske typ går i sömnen och tränar under nätterna så egentligen är jag värsta biffen utan att jag vet om det? :P

Imorgon ska jag i alla fall ha en trevlig dag med Nina i farsta centrum :) Wedins har utförsäljning och vi ska köpa skoooooooooor :P

Tack Amanda för det supersöta rosa temat ;) Små saker som piggar upp under jobbiga dagar.

Kommentarer
Postat av: mändy

Anytime ;)

2008-05-16 @ 21:24:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback