The list of my life

Snodd från Veronica :)

för 15 år sedan...

- Skulle jag snart börja på sexårsverksamheten
- Träffade jag Amanda bland smurfleksaker och Smurfhits :D

för 10 år sedan...
- Livet var fullt av ångest

för 5 år sedan...
- Hade jag mitt första möte med alkohol
- Hade jag precis förlorat oskulden
- Hade jag varit på min allra sista husbilssemester med mamma och pappa (hittills i alla fall)
- Livet lekte

för 3 år sedan...
- Hade jag min allra första riktiga pojkvän
- Umgicks jag med några av världens bästa personer, de förändrade mitt liv (2,5 år sedan)

för 2 år sedan...
- Blev jag och Olof tillsammans <3
- Fick jag jobb på H&M

för 1 år sedan...
- Tog jag studenten

för 3 månader sedan...
- Hade jag precis börjat plugga på Stockholms Universitet (Filosofins Historia och Introduktion i Genusstudier)

igår...
- Hälsade jag på mormor och morfar
- sydde mormor klart min jättefina kjol
- Kollade jag på fotboll med pappa

idag...
- Har jag jobbar arslet av mig på H&M
- Har jag kollat på Dirty Sexy Money och Gossip Girl

imorgon...
- Ska jag hämta ut mitt nya ID-kort
- Ska jag byta storlek på ett par skor
- Ska jag hem till farmor och farfar och umgås lite

om 1 år...
- Pluggar jag till Socionom, inriktning Barn och Ungdomar på Uppsala Universitet
- Har jag och Olof skaffat egen lägenhet, eller planerar i alla fall att göra det
- Leker livet :)

Kommentarer
Postat av: Veronica

Såklart du får :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback