Morgondagens planer

Den här helgen är min sista slapparhelg på lääänge. Från och med nästa vecka kommer jag jobba typ varannan dag fram till juni på H&M. I övrigt har jag en tenta i filosofi den 26:e maj som jag inte har börjat plugga på ännu, vilket kommer ta sin lilla tid det med. Därför har jag bestämt mig för att hinna med så mycket roligt som möjligt på fredag, lördag, söndag. Fredag (imorgon alltså) blir det en tripp till farmor och farfar med sleepover och rökning i köket. Mysigt :) Tänkte även köpa med mig en blomma och kanske lite godis eftersom farfar fyllde år för ett tag sen :)

Däremot måste jag börja morgondagen med att ta mig till svensk kassaservice och hämta ut mitt nya ID-kort, samt byta storlek på ett par skor. Men det blir på vägen till farmor det :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback