Måndag

En dag full av jobb och skola. Kan det bli tråkigare? :P Nu ska jag i alla fall inte jobba förrän på torsdag, men de tre veckorna efter det blir det jobb, jobb, jobb nästan varenda dag. Jag behöver pengar helt enkelt. Är i alla fall otroligt glad att jag fick fast jobb som personlig assistent hela juni-juli :D Förutom vecka 29 för då har familjen hyrt ett landställe på Väddö där vi ska bo allihopa. Jag, Olof, mamma, pappa, brorsan, mormor och morfar. Vi kommer gå varandra på nerverna så jäkla mycket att det kommer bli kaos. Men det är väl så en "normal" familj är? Eller? :P

För tillfället sitter jag hemma hos Olof och väntar på att han ska komma hem. Han är och kollar på fotboll. Lite male bonding sådär :P

Kommentarer
Postat av: Alex

what? Vart på väddö? Jag har ju landställe där...

2008-05-05 @ 23:04:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback