JAAA!

Idag är en riktigt bra dag! Jag fick jobbet :D Nu har jag alltså fast jobb som personlig assistent juni-juli :D Jag är i ett tillstånd av total lycka just nu, har varit det sen jag fick reda på det :D Ni anar inte hur skönt det känns att slippa slita arslet av sig på H&M i sommar! Det är säkert alla flickors dröm att jobba i klädbutik, men tro mig, det är så jäkla slitande både på kroppen och psyket. Jag älskar verkligen personalen och allt, och det är okej att jobba där lite då och då, men heltid i en månad är inte ens möjligt. Jag märkte det när jag jobbade där i somras. Jag vet inte om det är den stressiga miljön som utgör det största störningsmomentet. Det är mycket möjligt med tanke på att jag inte är särskilt bra på att hantera stress. Hur som helst, att jobba som personlig assistent är någonting som står mig mer nära. Dels jobbar jag som min brors personliga assistent, och dels tycker jag om att hjälpa andra. Jag gillar att finnas till för andra, att existera av en anledning lite då och då. Det här kommer bli skitbra! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback