BADANKAN IS HERE TO STAY!

image611Jag har en tendens att döpa mina saker (eller ja, i alla fall gossedjur :P), men den här väskan hade uppenbar potential för ett väldigt speciellt namn: Badankan! Den är hur fin som helst, till och med finare än på bild, men av någon anledning stinker den badleksak! Haha. Den är antagligen gjord av något slags fejkskinn i plast (?), men ffs, hur mycket plast kan en liten väska lukta liksom? :P Tydligen jävligt mycket. Men det är okej, för jag älskar den ändå, min lilla badanka ;)

Jag och Nina satt och diskuterade varför den luktade badanka. Då kommer jag med den här oerhört smarta kommentaren som i stort sett sammanfattar Ronja i ett nötskal: Den kanske är gjord av ankskinn? ...

Kommentarer
Postat av: Nina

Haha, ja anskinnet va himla bra! ;)

2008-05-06 @ 10:39:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback