Ute på stan

Jag mötte upp Amanda på centralen runt 1 för en snabb lunch på donken. Fick världens finaste present av henne :D Ett armband från Kyssjohanna som det står "sister" på och en massa text :) <3

Efter det mötte jag upp Olof och vi fikade, matade katter o mötte sen upp Alex för att göra ett namnbyte på biljetten till Kos (jag ska inte följa med). Så nu är jag tusen kronor rikare, fick tillbaka handpenningen jag hade betalat in av Alex. Jag ska köpa en garderob :) Förhoppningsvis imorgon, om jag inte blir inringd till jobbet förstås (har jour torsdag och fredag den här veckan).

Nu ska jag försöka hitta minneskortläsaren i min dator så att jag äntligen kan lägga upp lite bilder på saker o ting :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback