Måndag

Nu sitter jag här och väntar på att Cissi ska bli klar så att vi kan åka till tullinge gymnasium :) Det känns helt sjukt att det var ett år sedan jag tog studenten. På ett sätt känns det som att tiden har gått alldeles för fort, men på ett annat som att det var en evighet sedan. Det ska i alla fall bli kul att få återuppleva lite minnen genom att gå på någon annans student :P Sen ska det bli himla kul att se min barndomskompis (som jag har känt sen hon föddes) ta studenten, alla blir vuxna så himla fort nuförtiden :)

Kommentarer
Postat av: Nina

du och jag får ha en egen ny studenfest nån kväll vetja! nu när jag jobbar skift kommer jag ju vara nästan ledig varannan vecka ;) pussilussi

2008-06-02 @ 16:58:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback