Måndag

Hemma igen efter att ha jobbat två nätter i rad. I lördags började jag 21 och slutade 10 på söndag morgon. Åkte direkt hem till farmor och farfar som bor i närheten av jobbet, åt en chokladcroissant, tog en cigg och gick o la mig. Vaknade igen vid fem av att Nina ringde :) Sen åt vi middag, och efter det drog jag tillbaka till jobbet. Inatt jobbade jag bara 21-08, så det var rätt skönt. Lite jobbigt bara att vara nybörjare eftersom jag till exempel aldrig har jobbat med lyft tidigare, så det är rätt svårt att få till det ordentligt. Men det blir nog lättare efter ett tag :)

Nu tänkte jag sova i någon timme eftersom jag ska vara hos kuratorn 14:00, och senare blir det öl på TB's med Nina :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback