Tisdag

Good morning. Det känns som att det nuförtiden är en omöjlighet för mig att få sova ut med tanke på min bror och hans otroligt irriterande smäller-upp-syrrans-dörr-och-tänder-i-taket-vid-fem-på-morgonen-beteende.

Idag ska jag ringa runt till alla JC-butiker i närheten av Stockholm eftersom jag hittade världens finaste Wrangler-jeans på superduper-rea igår, men de fanns inte kvar i min storlek i den butiken vi kollade i. Efter det ska jag hem till Nina och få mitt hår slingat, och senare ikväll bär det av till stan för teater med Amanda. Jag har dock jour inatt (20-08) så vi får väl se om jag hinner se hela föreställningen. Men jag hoppas att jag hinner för den verkar jätterolig :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback