Tisdag

Nu är jag hemma igen. Jobbade 16-22 igår så jag sov hos Elin :) Jag skulle egentligen ha jobbat samma tider idag, men de ändrade lite i schemat så jag fick jobba 8-16 istället. Skönt att ha "normala" arbetstider. Har inte slutat innan nio på väldigt länge nu. Antingen runt nio-tio på kvällen eller åtta på morgonen.

Imorgon jobbar jag 22-08 så nu har jag hela kvällen plus imorgon på dagen ledigt :) Ska förbi apoteket och hämta ut medicin åt stackars Amanda som har gått och blivit sjuk. Hon är strandsatt ute i skärgården och eftersom hon alltid är så snäll o hjälper mig med mitt hår tänkte jag vara lika snäll tillbaka :)

Nu ska jag bara ta det lugnt och verkligen vila ordentligt. En slapparkväll helt enkelt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback