SMÄRTA!!!

Seriöst, det här är inte min dag. Jobbade 16-23, skulle ta ut hunden på en sista runda. En labrador. En stark sådan. Hunden gick lite framför och tydligen såg han en katt... jag FLÖG framstupa ner på GRUSGÅNGEN och drogs framåt, vändes till högra sidan och drogs med ansiktet i gruset. KUL! Sen på vägen hem skulle jag skynda mig till tunnelbanan, och vad händer? Jo, jag ramlar i rulltrappan! Springer upp till perongen med världens adrenalinkick (man får det när man skadar sig) och ser att det är 3 min kvar tills tåget går. Yes! tänker jag och tar fram en cigarett. Men vad händer då? Tändarjäveln fungerar inte!

Jag har skrapsår på händerna o hakan. Mina knän gör ont som fan. Jag har skadat högra handleden. MEN, allt det här var nästan värt det för jag köpte världens finaste hörlurar idag :D WeSC. Fiiiiina. Ska visa imorgon :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback