Paket från posten!


Det första paketet var från have2have.se och innehöll världens snyggaste "mormorskängor" som kommer användas flitigt i höst. Jag måste säga att de var oerhört bekväma att gå i också, inte alls som högklackat brukar vara.


Det andra paketet innehöll lite grejer från Eleven.se. 2 produkter från ModelCo samt några testgrejer :)


Det tredje paketet var från Nelly.se och i det låg den här supersnygga klänningen samt den jättefina väskan :D Båda är köpta på rean, och ni som läser min blogg vet historien som ligger bakom de här två :)


Nu inväntar jag bara två paket till, men de kommer förhoppningsvis imorgon. Det känns som att jag har shoppat en hel del på sista tiden, men jag förstår inte riktigt varför vissa tycker att det är så hemskt? Varför ska jag inte få spendera min lön som jag vill? Jag har fortfarande några tusen kvar, samt några tusen sparade, så varför kan man inte då få shoppa lite extra utan att folk ska påstå att man har ett problem? Jag tror att vuxna tjatar om att man shoppar för mycket eftersom de är avundsjuka. Själva har de en massa räkningar och annat så de har inte råd, medan jag som inte har några egentliga utgifter kan spendera hela min lön på mig själv. De skulle nog också vilja göra det om de fick chansen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback