Lördag

Det är verkligen inte lätt att sova när man har en bror som börjar röja vid fem-sex på morgonen. Han har en tendens att smälla upp min sovrumsdörr och tända i mitt rum, vilket resulterar i att jag vaknar till och skriker till för att det är så ljust. Suck. Lyckades i alla fall somna om och vaknade kvart i tolv. Skönt :)

Idag ska jag hämta ut ett paket på posten, köpa mat (eftersom någon har glömt fylla på kylskåpet här hemma :P) samt ta en liten eftermiddagstupplur senare så att jag orkar jobba hela natten (22-08). Det värsta med att jobba natt är att det är lite kyligare på kvällen så man klär på sig lite mer kläder, men sen när man ska hem på morgonen slutar det alltid med att man får värmeslag typ. I alla fall nu när det är såhär galet varmt ute på dagarna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback