Lite allmänt sådär

Är så jäkla glad över det här med Uppsala :) Med tanke på att det tydligen är svårare att komma in till hösten än våren (på alla kurser/program pga antal sökande osv) och det faktum att det här är en väldigt unik inriktning som, vad jag har förstått det, bara finns i Uppsala och Malmö, hade jag en del tvivel på att jag skulle komma in. Det känns som världens lättnad att ha fått det här beskedet nu :)

Fick även ett mail från cdon.com att mina böcker (de rätta!) har skickats nu och ska vara hos mig nästa vardag (imorgon). Jag hoppas verkligen av hela mitt hjärta att det inte blir några förseningar... Kommer de inte imorgon så är det kört för mig att få med dem på semestern. Hoppas, hoppas, hoppas!

Ändrade planer också, bio på lördag istället :) Ikväll ska jag istället sitta hemma och försöka att undvika Kanal5 som idiotiskt nog visar The Ring klockan nio. Uuuh. Lättskrämd? Jag? Nää. Jag orkar inte få en massa mardrömmar och rädslor igen som jag fick sist jag såg den. Å andra sidan, om jag känner mig själv rätt, kommer jag vara så pass nyfiken att jag kollar ändå. Jag är en sån där skräck-junkie. Rädd som fan, men klarar mig inte utan adrenalinkicken som skräckfilmer ger. Jag tänker aldrig på de livslånga konsekvenserna som kommer av att skrämma upp sig på det där sättet. En vacker dag ska jag skriva ett lååångt inlägg om alla mina fobier, rädslor och tvångstankar.

Kommentarer
Postat av: Anna

Hej hej, köpte den på Inspiration. Kostade typ 100kr, visst var den sött! Hoppas du haft en bra dag...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback