HATA CDON.COM!

Jävla idioter! Usch. Jag blir så jävla irriterad! Fick hem paketet med böckerna jag hade beställt från cdon.com idag (trodde jag!). Min adress stod som leveransadress på paketet och allting, men sen när jag öppnade det blev jag totalt förvirrad. Det var inte mina böcker! I paketet låg det 2 böcker (jag hade beställt 3) och en faktura till någon Lennarth på Ekerö... KUL! Jag skulle ha de där böckerna med mig ut på landet på söndag, men så lär det ju inte bli nu. Jävla rikspuckon! Sen när jag går in på deras hemsida för att försöka hitta kundtjänsten har de inte ens någon telefonnummer. Det fanns bara såna där formulär som man får fylla i o skicka in. Det kommer ta evigheter innan de svarar på det och jag kommer inte få mina böcker i tid :( Det värsta är dock att jag redan har betalat för mina böcker över internet, plus att den här stackars Lennarth har en faktura som han inte ens vet om som ligger hemma hos mig nu. Jag försökte leta upp hans nummer på eniro, men han står inte listad. Jag HATAR cdon.com!

Kommentarer
Postat av: Nina

Tips 1: Hans adress står väl på fakturan? Skicka den som vanligt brev till snubben!



Tips 2: Jag beställde 5 böcken för exakt 5 min sen.. Borde nog läst din blogg innan!



Tips 3: Om du vill så får du låna böcker av mig så länge =)



pusss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback