Gratis är bäst!

Jag har blivit lite besatt av gratisbio.se! Försöker frenetiskt samla ihop poäng för att få presentkort. Det går väl helt okej eftersom jag fick min kompis Emma att registrera sig och då fick jag poäng för det :) Det är inte så att jag köper grejer för att få poäng, det finns även en massa länkar som det bara är att klicka på för att få poäng och sidor där man kan registrera sig gratis och få poäng. Det bästa är att de samarbetar med både Ellos, Halens, LaRedoute, Accessora, Lindex och många fler. Det är i stort sett alla webshoppar jag beställer kläder ifrån, så då kan jag lika gärna handla via gratisbio's länkar och få poäng för det.

400 poäng = gratis biobiljett
1000 poäng = superpresentkort på 300:-
1500 poäng = superpresentkort på 500:-
2000 poäng = superpresentkort på 700:-

För tillfället har jag 712 poäng, så om någon vänlig själ som ändå brukar beställa saker från till exempel de webshopparna jag nämnde ovan (det finns många, många fler) kan ni väl registrera er antingen genom den här länken, eller genom att skriva in användarnamnet skogstokiig som referens :)

Tänkte också bara påpeka att jag inte brukar vara så här komersiell och ytlig egentligen, men jag har blivit lite smått besatt av den här sidan eftersom det är så enkelt att få poäng, samt att superpresentkorten beställer man från presentkorttorget.se där man i stort sett kan välja vilken butik som helst som presentkortet ska gälla i, eller dela upp summan på olika butiker. Ja, som sagt, jag är lite besatt. Det är kul med gratisgrejer helt enkelt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback