Full rulle hela dagen!

Kom precis hem från hoj-åkandet med pappa. Först åkte vi in till stan för att gå på bio och se Hancock. Vi käkade på taco bar och åt glass innan filmen :) Efter det åkte vi vidare till Hydet (en motorcykelklubb som pappa var med i förut) och hälsade på folket som håller på att göra iordning inför Hydet Hillclimb. Det är en apcool tävling där man ska göra precis som det låter; få upp motorcykeln för en jäkligt brandt backe. Försten upp vinner. Typ.

Ska snart röra mig in mot stan för att möta upp Olof och överlämna hans munkjacka som jag beställde från H&M, sen ska jag vidare till jobbet. Som jag nämnde tidigare blir det jobb mellan 20-08 inatt, så vi hörs imorgon. Tänkte lägga upp lite bilder från idag då också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback