Come rain or shine

Blött väder idag. Växlat med strålande sol. Svensk sommar är nog det mest oförutsägbara som finns.
Det blev ännu en tripp till griscaféet idag. Två för min del. Först med mamma för att köpa godis, sen med pappa för att han också ville ha godis. Ska man ha filmkväll (vilket är en alldeles utmärkt idé med tanke på vädret) måste man självklart ha godis. Det funkar inte annars. Vi ska nämligen kolla på Saw ikväll, jag och pappa. Det var ett ganska bra tag sen jag såg den sist.


all my thoughts lead back to you...

Kommentarer
Postat av: Evelina

regn äger

Postat av: Nina

Hoho, mys mys! När jag går på semester får du komma över och titta på film med mig och mina 99 kanaler =D

2008-07-18 @ 08:20:24
URL: http://haekkinen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback