What to do?

Nu har alldeles för mycket av dagen slösats bort framför datorn. Vi har i alla fall hunnit med semlor och te idag, mysigt med fika :) Olof har gått och lagt sig för att vila eftersom han är aptrött och ska plugga en massa sen. Själv borde jag läsa den där förbannade boken, men jag orkar inte. Jag hatar gammelsvenska. Även om jag inte har några problem med att förstå den sortens text blir det mycket jobbigare att läsa. Plus att det tar längre tid. Suck.

Jag känner även att den här bloggdesignen ser ut som något en femåring har skapat i Paint. Det är inte en trevlig känsla. Tyvärr har jag ingen inspiration till att designa någonting nytt just nu, och jag tror knappast att det finns någon vänlig själ där ute som vill hjälpa till, så vi ger upp de tankarna nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback