Torsdag

Nu är jag snart klar med tvättstugan vilket känns jäkligt skönt! Sen jag började tvätta själv har jag varit lite dålig med det där. Jag väntar alltid till sista sekunden, precis det ögonblicket då jag inser att jag inte har underkläder så att jag klarar mig ens i två dagar, med att boka tvättstuga :P Men fan vad härligt det känns när precis alla ens kläder är nytvättade och man kan välja och vraka som man vill! :)

Idag ska jag fortsätta läsa min bok, i stort sett hela dagen. Jag har även fixat Happy Feet som jag inte har sett ännu. Det ska bli skoj :) Emma åker upp till stockholm med sin pappa idag så hon kommer till mig runt 2-3 inatt. Sen ska vi upp klockan nio typ :P Vi ska nämligen möta Amanda i stan. Det blir shopping, fika, middag och bio. Sen ska jag på krogen med Olof och de andra :)

Kommentarer
Postat av: .Westerdahl

Välkommen till min nya blogg! ^^,


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback