Söndag

Det har varit en rätt hektisk dag. Eller ja, vi sov till klockan tolv så utvilad var man i alla fall :) Sen skulle jag gå till postens utlämningsställe, men idiotstället var stängt. Jag hade kollat upp tiderna på internet, men tydligen har de ändrat dem :/ Så det blev inget paket från Eleven.se idag :( Efter att ha skrikit och gråtit som ett litet barn (nästan i alla fall, det blev några sparkar i väggen) gick vi till granntanten så att jag kunde göra trappstädningen åt henne. En väldigt nice träning är det faktiskt :) Fick 500:- för besväret :) Men jag tror att mina aggressionsproblem behöver tas upp med en psykolog. Eller är det normalt att sparka i väggen för att man är så jäkla arg för att man inte kunde hämta ut ett paket? Undertryckt ilska kanske? Mm, psykologen nästa.

Nu har Olof precis åkt hem och det enda jag ska göra idag är att plugga. Jag måste läsa en massa filosofi tills imorgon kväll, men jag orkar inte ta med böckerna till Olof imorgon eftersom de är så tunga. Därför blir det stressläsning hela kvällen :P

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det är faktiskt rätt så vanligt, i såfall behöver sjukt många besöka en psykolog, inte bara du.

2008-02-11 @ 10:42:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback