Shopping med Nina

Det blev ett par grå ribbade strumpbyxor och ett 2-pack svarta tunnare strumpbyxor från H&M, samt ett grått skärp från Kappahl :) Himla fint att kombinera :) Vi åkte också förbi tumba centrum och hämtade ut mitt paket från Lindex :) En lila/rosa pashminasjal samt 3 par trosor i Hanky Panky-stil :) Jag fick också hem mitt paket från H&M som innehöll en svart korgväska/strandväska samt ett par rosa och ett par bruna shorts. En massa shopping med andra ord :P Nina hängde i alla fall med upp en stund och vi satt och snackade ett bra tag om allt och inget :)

Ikväll ska jag nog inte göra någonting speciellt, bara ta det lugnt :) Det kanske blir lite pluggande om jag orkar, men det tvivlar jag starkt på. Jag och Amanda ska ändå ha plugg-kväll imorgon så det är lugnt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback