Party party

Dålig uppdatering is my middle name.

Gårdagen spenderades först med Emma inne i stan. Vi åt på donken och gick på bio, himla trevligt :) Filmen vi såg var Paranoid Park som sög stenhårt. Jag hade verkligen trott/hoppats på att den skulle vara skitbra, men det var inte fallet. Anyways, sen åkte vi hem till Olof och hängde där ett tag. Runt åtta skulle jag och Olof iväg till Rickard för förkrök, och Emma skulle till sin pojkvän :)

Krogen var kul. Dans, öl och trevligt sällskap :) Självklart blev det nattmat på närmaste snabbmatsrestaurang (i det här fallet donken). Donken två gånger på en dag, det ni! :P

Ikväll ska jag och Olof hem till mig. Vi ska köpa ost, kex och läsk. Myskväll helt enkelt :)

Kommentarer
Postat av: .Westerdahl

blev det krogen jag tror det var? ^^,

Postat av: .Westerdahl

hahahahaha! jag kan tänka mig det. ^^, allt väl med dig idag då? :D bakis? ;)

2008-02-09 @ 14:57:51
URL: http://westerdahl.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback