Myths of Gender

Anne Fausto-Sterling - Myths of Gender: Biological theories about women and men

En väldigt intressant bok som jag håller på och läser just nu :) Den ska vara färdigläst tills på tisdag och jag ligger på kapitel 2, men det gör ingenting eftersom jag faktiskt tycker att den är så jäkla intressant! :) Sen att den är skriven på "normal" engelska och inte i sådan där jobbiga facktermer underlättar saken enormt.

Pappa har förresten köpt hem en semmeltårta (!) som vi ska fika med snart :) För er som inte fattar så är det precis som en semla fast den är stor som en tårta. Mums!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad gott! Jag älskar semla..

Postat av: iRiC

åh nu vart jag sugen på semlor igen! ^^,

lycka till med pluggandet! :P

2008-02-07 @ 12:12:20
URL: http://iric.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback