Måndag

Kunde äntligen hämta ut mitt paket från Eleven.se idag :D Min nya kiwi face scrub är hur bra som helst, och min rasberry toner luktar jättegott :) Det är alltid lika härligt när man blir nöjd med sina beställningar :) Min lip plump-läppglans har jag inte provat ännu, det får bli till helgen. Illa om man kanske ser ut som värsta Angelina Jolie, men vem vet, jag kanske skulle passa i det :P

Just nu sitter jag hemma hos Olof och gör ingenting. Jag kom hit för typ 20 minuter sen. Olof sitter och läser kurslitteratur och jag är så jäkla glad att jag redan har läst mitt den här veckan :)

Ikväll blir det Filosofins Historia 18:00, men först pizza till middag. Mums :)

Kommentarer
Postat av: .Westerdahl

du verkar sköta studiera bra, härligt! ^^, hehe!

ps. raspberry doftar alltid gott. :P

trevlig dag!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback