Kampen fortsätter

Jag är fortfarande helt kluven angående hur jag ska göra med träning och sånt. Jag vill gärna köpa ett gymkort, men vi vanliga dödliga har inte alltid råd att lägga ut 2000:- på det. Det är i såna här situationer man önskar att man levde i en "pappa-betalar-värld" ;) Nej, faktiskt inte. Jag tycker det är bättre att lära sig ta ansvar för sig själv :) Jag får ju mat och husrum och en massa annat av dem, mer kan man inte kräva tycker jag.

Hur som helst, gymkort var det. Jag funderar starkt på att spara ihop pengarna, vilket kan ta några månader, och medan jag väntar kan jag gå promenader och sånt. Men sen kommer det här med att äta nyttigt in i bilden. Jag har ingenting emot att äta nyttigt, men jag är inte beredd att ge upp allt gott heller. jobbigt värre.

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Mitt gymkort kostade 2300 kr/ år men man kan betala 199 kr i månaden. Det är ju ett alternativ att betala i månaden.

Postat av: Patrik

Gör lumpen! Gratis gym! :p

2008-02-01 @ 19:15:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback