Fettbomb

Mamma och jag var och handlade tidigare. Vi var dumma. Vi handlade chokladpudding och vispgrädde samt chips. Chips med 50% mindre fett, men fortfarande chips. Jag känner tjockis-Ronja bubbla inom mig och hon försöker ta över min kropp. Jag förvandlas nog helt till henne snart.

Imorgon blir en trevlig kväll med gamla kompisar. Synd att jag inte kan vara med och fira Olof på hans 20-årsdag, men nu blev det som det blev. De inblandade har bett om ursäkt och jag är inte arg på dem längre, så länge det här beteendet inte kommer tillbaka i framtiden. Men det vet dem om och allt är lugnt. Även om det känns precis som på kryssningen när alla gick och åt mat och "glömde" säga till mig som satt och väntade på dem i danssalongen. Typ. Men ja, det känns bra att träffa lite gamla vänner imorgon och få ha en liten nostalgitripp. Det piggar upp, det behövs. Plus att Amanda ska med också och en bättre vän än henne kan man inte ha :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback