What a life

Tack Alexandra, det känns bra att veta :)

Både idag och igår har det varit full rulle för min del :)

Gårdagen: Jag, Saga och hennes mamma åkte till Gustavsberg för att Saga skulle köpa lite presenter. De hade något lager där de sålde saker billigt :) Vi hade dock en del problem med att hitta rätt så vi irrade runt ganska mycket mitt i ingenstans. Vi kom ända ut till Värmdö :P Sen käkade vi på donken och efter det följde jag med Saga hem en stund :) Runt åtta skjutsade hon och Sebbe mig till Nina där det blev några glas vin och trevligt sällskap :)

Idag: Jag åkte hem till Angelica och kollade in hennes nya lägenhet i Segersjö :) Sen drog vi in till stan eftersom hon skulle shoppa lite julklappar i sista minuten :P Jag passade på att köpa en massa smyckesmaterial, en supermysig och fin tjocktröja med Garfield på och ett Beatles-monopol till Olof i tidig födelsedagspresent :) Vi käkade pizza och sprang runt som dårar bland alla idioter på stan. Jag förstår verkligen inte hur folk kan vara så otrevliga som de är, att man hela tiden knuffas hit och dit för att någon jävel vägrar flytta på sig. Det var hur som helst jättekul att umgås med Angelica igen eftersom det var sjukt länge sen sist :) Köpte även en julklapp till min lillebror som han kommer tycka jättemycket om :)

Ikväll blir det bingolotto med päronen och mandelmassekakor :D Haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback