Torsdag

Verkar som att typ två inlägg har försvunnit :/ Jobbigt när blogg.se håller på och fixar för av någon anledning lyckas alltid någonting bli fel :P

Nu har jag köpt julklappar till folket. Eller ja, jag gör egna julklappar eftersom det både är billigare och roligare :) No big deal.

Igår var Therese här och sov över eftersom Olof åkte iväg till Stockholm och jag inte ville vara själv. Vi glodde på en apdålig remake av Halloween, Pretty in Pink och Footloose. Skoj var det i alla fall :) Idag var Therese snäll och färgade mitt hår också :) Det röda i underhåret börjar faktiskt försvinna mer och mer nu :)

Jag har väl egentligen inte så mycket vettigt att skriva, tänkte bara visa att jag lever. Har alldeles för ont i huvudet för att orka koncentrera mig på att skriva någonting vettigt just nu.

Kommentarer
Postat av: Ronja

Nice namn du har =) Verkar även som att vi delar intresset för rosa =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback