Torsdag

Hemma efter en riktigt skön kväll :) Jobbade mellan 18:30-21:30. Skulle egentligen ha slutat 23, men fick gå lite tidigare. Trivdes i alla fall hur bra som helst hos den här kunden, hoppas på att få jobba lite där i sommar :)

Efter jobbet plockade Therese upp mig vid stationen eftersom hon bor där borta i Upplands Väsby. Hon, jag och Bobby åkte till donken för lite nattmat och sen fick jag skjuts till centralen :) Tog tåget hem och nu sitter jag här i värmen igen. Fy satan vad kallt det är ute! :/

Hur som helst, en väldigt trevlig kväll :) Imorgon blir det mellandagsrea med Saga och Jenny, och sen på kvällen ska jag och Alexandra gå ut och ta ett glas vin eller två :) Vi får hoppas att de inte ringer från jobbet bara! Känner verkligen att jag behöver passa på att träffa lite vänner och umgås nu innan man åker tillbaka till Uppsala igen efter nyår :)

Gonatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback