Tisdag

Tydligen tycker Patrik (som har sådan otrolig erfarenhet av att gå på föreläsningar!) att en föreläsning är som en lång fikapaus! Haha. Stolarna är inte alls bekväma. De är träiga och benutrymmet är extremt trångt. Och visst kan man väl ta med sig något att äta, men vilken fattig student har råd att göra det varenda gång? Slöseri med mat liksom :P
Då kommer Patrik med argumentet att det är inte lika jobbigt som att göra lumpen, men då säger jag att nej, det kanske det inte är, men det är fan jobbigt ändå! :P

Dagen har i alla fall varit utmattande. Vi blev klara med organiseringen av seminariet så det känns jäkligt skönt. Nu ska jag bara läsa lite på litteraturen de andra grupperna ska prata om. PPU hade vi idag också. Som sagt, väldigt utmattande, men också väldigt intressant.

Nu är det bara två dagar kvar tills jag åker hem till mamma och pappa för att ha jullov. Skööönt. Jag har seminarium imorgon som jag ska på och egentligen en föreläsning på fredag, men den kan jag inte gå på. Packar mina väskor och åker någon gång på torsdag :)

Kommentarer
Postat av: Patrik

haha vafalls? Hoppas du förstod att mitt inlägg var ett skämt snarare än en seriös åsikt :P.

Men förövrigt har jag mer erfarenhet än du tror av sånt där ;).

2008-12-17 @ 20:17:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback