Söndag

Gårkvällen var väldigt trevlig. Bra sällskap, god dricka och nattmat på Max :) Vi var först på Treat i några timmar, sen drog vi vidare till ett ställe jag aldrig hade varit på förut, Fellows. Det låg på en liten gata parallellt med kungsgatan, ner mot östermalmstorg. Väldigt schysst ställe rent designmässigt, men herregud vad många nyblivna 18-åringar de var överallt! Vi kände oss lite gamla bland alla småbarn :P Det kom även fram små 18-åringar och raggade på mig och Alexandra vilket vi tyckte var väldigt roande :P Haha.

Efter nattmaten skulle Olof följa mig till nattbussen, men den skulle inte gå förrän 40 minuter senare. När vi nästan hade gett upp hoppet visade det sig att det gick ett sista tåg 01:42 så allt löste sig perfekt :) Sen gick det även en sista buss från Tumba när jag kom dit så taxipengarna ligger kvar i plånboken. Skönt :)

Idag ska jag jobba med min bror :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback