Onsdag

Juridik och förvaltningspolitik i socialt arbete, 30hp. Låter det kul? Det är i alla fall vad jag kommer läsa hela nästa termin! Suck. Fast kurslitteraturen gick bara på cirka 3300:- (inklusive lagboken!) vilket är väldigt lite om man jämför med den här terminen då allt gick på cirka 5000:-. Sen blir jag lite orolig att vi har så lite salsundervisning och att det är så många dagar mellan föreläsningarna och seminarierna. Vissa skulle kanske tolka detta som någonting positivt, men jag tolkar det som att vi kommer ha sjukt svåra uppgifter/PM/salsprov att handskas med och att de därför ger oss lite extra fritid så att vi hinner med.

Idag hade vi vårat sista seminarium innan jullovet så imorgon drar jag hem till mamma och pappa :) Egentligen är det föreläsning på fredag, men jag ska jobba med min bror då så jag missar den.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback