Nya armband och shopping

Har precis pysslat lite med armband som ni kan se här :) I övrigt har jag varit i skolan mellan 10-12. Efter skolan åkte jag hem och käkade lite lunch, sen åkte jag och Therese till Gränby Centrum där jag äntligen hittade ett par fodrade, lågklackade, svarta skinnstövlar! De jag har haft i två år nu gick sönder totalt igår. Hela insidan typ revs upp. Jag blev så förbannad så att jag slängde dem i väggen och stod och skrek svärord i fem minuter. Sen tog jag på mig ett par bruna stövlar och sprang till bussen. Hur som helst köpte vi lite cider till imorgon och hårfärg till Therese. Sen åkte vi hem till henne och jag färgade hennes hår och efter det mötte vi upp Olof och käkade sushi på restaurangen här i närheten. Mysigt :)

Nu blir det lussebullar och film :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback