N och P

Nu har jag pysslat och hållt på med julklappar. Lite tomtens verkstad. Typ. Jag gillar att göra saker själv, billigt och mycket roligare/finare/personligare :) Planen är att göra 8 st, varav 3 jag tänker behålla själv. Lite ska man väl ha för besväret ;)

Nu blir det nog en cigg på det här. Har redan valt ut kläder till imorgon (jag är ett planeringsfreak) eftersom det är skönare att ha allt gjort dagen innan så man slipper stå där och vela när det väl börjar bli bråttom. Nu ska jag bara packa väskan också, och flytta fickinnehållet från täckjackan till skinnjackan. Sen vette fan vad jag ska hitta på. Sova kanske?

By the way, mitt tangentbord på den bärbara suuuger. Vissa knappar har börjat sega som fan! Bokstäverna n och p har börjat ge upp. Man får typ trycka på dem som om ens liv hängde på det för att det ska fungera.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback