Morgonkvisten

Nu har jag precis käkat frukost och fastnade lite här vid datorn :P Behövde kolla mailen och fixa en grej med Olofs och pappas julklappar. Det var så att jag beställde dem från samma webshop och råkade välja att de skulle slås in i samma paket (de hade presentinslagning) vilket resulterade i lite smått panik när jag insåg misstaget. Tänkte ringa kundtjänst och åtgärda detta nu på morgonen, men när jag kollar mailen ser jag att jag har fått ett leveransbesked från sidan. Suck. De får väl träffas och öppna paketet tillsammans! Eller så får jag helt enkelt slå in klapparna på nytt.

Seminarium idag. Kul jul. Ska möta min grupp om typ en timme. 20:- på kontot så det blir nog inte någon lunch för min del idag. Seminariet är mellan 13-15 och jag kommer vara i skolan redan 11:30. Ingen mat alls på 3,5 timmar. Under lunchtid dessutom. Suck.

Nu tänkte jag typ klä på mig och sånt. Btw, det är sviiinkallt i den här lägenheten!! :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback