Me and my brother

Just nu jobbar jag med min bror fram till 19, sen ska jag nog bara glo på någon film och sova. Jag ska jobba med honom både imorgon och på söndag också.

Det första jag gjorde imorse var att dricka ett glas juice och sedan gå till bussen för att pallra mig ner till centrum och apoteket. Sprang även in på H&M och köpte ett läppglans. En väldigt innehållsrik dag med andra ord ;)

Imorgon ska jag, pappa och Kalle åka iväg till frisören. Kalles lugg börjar hänga lite väl mycket över ögonen nu :P Sen ska vi tvätta bilen och efter det leta julklapp åt mamma. Jag ska hjälpa pappa lite :) Eventuellt blir det också utgång senare under kvällen :)

Kalle är otroligt fascinerad över min dator. Han sitter och drar "locket" fram och tillbaka samt stirrar på skärmen så fort jag skriver eller någonting rör sig. Nu försöker han skriva också så jag tror det är dags att avsluta här :P

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Nej inte eventuellt, du ska med!

Annars får jag det tråkigt ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback