Hemma från skolan

Trött som en gnu. Jag förstår verkligen inte vad problemet är :/ Å andra sidan är det väl ganska vanligt att bli mer trött den här tiden på året. Suck.

Imorgon ska den färdiga versionen av PM:et lämnas in och jag är typ klar med min revidering. Väntar nu bara på att Martina ska fixa sin del. Skönt att få det överstökat i alla fall :)

Dagens höjdpunkt var att pappa ringde mig och berättade att han hade en budkörning till min gata idag (!). Han plockade upp mig en timme innan jag började och så käkade vi lunch :) Sen plockade vi upp Therese och så fick vi skjuts till skolan där vi hade PPU. Det blev lite filmvisning idag. Vi fick se en film om härskartekniker med Berit Ås (som jag förövrigt har nämnt tidigare i bloggen när jag läste genusstudier). Jag hade redan sett den filmen när jag läste genusstudier, men Berit Ås är så jäkla cool så det var otroligt intressant ändå :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback