Hello Kitty

Det känns som att timmarna flyter ihop på något sätt. Jag minns knappt att jag har varit i skolan idag, det känns så overkligt. Det känns som att det var igår eller ännu tidigare. Kanske blev det så när lektionen var inställd och vi istället gick igenom seminariefrågorna i en halvtimme. Det kanske gjorde att det ändå inte kändes som att jag var i skolan. Blir dock otroligt irriterad på all litteratur vi måste läsa tills imorgon. För det första är det nog inte en människa som reagerar positivt på måsten. För det andra känns kraven otroligt höga när vi ska läsa ungefär 11 kapitel om olika saker och sedan kunna diskutera precis allting. När det är så här mycket hela tiden blir mitt minne sämre. Mitt huvud orkar inte, min hjärna hänger inte med. Usch.

Jag har i alla fall haft en väldigt trevlig eftermiddag/kväll med Therese på besök :) Vi pluggade, snackade och kollade på Desperate Housewives. Skoj :) Vi var även nere på ICA där vi köpte varsin rosa chokladkalender med en skridskodansande Hello Kitty :D Haha. Jag hade spanat in den typ i förrgår, men av någon anledning köpte jag den inte. Men nu tog jag tag i saken. 10,90:- st liksom. Det går inte att motstå. Köpte en till Olof också :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback