Helgens planer

Precis hemkommen från en dag på stan. Typ. Mötte Jenny vid åtta för att käka frukost på donken, sen gick vi till Äldrekontoret där vår seminariegrupp skulle på studiebesök. Vid tolv när allt var klart satt vi först kvar en stund och skrev ner lite grejer, sen övertalade Gustav mig att följa med till Norrlands där de serverade palt. Jag har aldrig ätit palt, och inte heller fick jag chansen för det var helt slut när vi kom dit. Blev bjuden på tomatsoppa istället, det fungerade det med :) Sen fyllde jag på mitt busskort och nu sitter jag här i sängen med datorn i knät. Som vanligt :P

Ikväll har jag inga planer alls, men imorgon bär det av mot Stockholm eftersom Alexandra har sin 20-årsfest :) Fast jag ska dit lite tidigare eftersom vi ska kolla på Mamma Mia som jag inte har lyckats se ännu :) Sen sover jag hos mamma och pappa, och på söndag ska jag förbi mormor och morfar en snabbis för att sedan åka tillbaka hit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback