Armband, plugg, te och lussebullar

Nu har jag varit duktig och pluggat hela kvällen :) Tog en liten powernap mellan halv åtta och halv nio, sen kom Olof in med te och lussebullar :) Nice!

Jag gör ju lite armband ibland, endast vanliga flätor av mockaband eftersom det är den enda flätan jag kan göra :P Hur som helst är jag på jakt efter fina berlocker. Har hittat en del unika på tradera, men har googlat runt lite och tänkte kolla in ett ställe som heter Pärshopen i Sturegallerian. Tänkte försöka ta mig till stan någon dag den här veckan. Släkten ska ha julmiddag på söndag och då ska vi ha med oss julklappar som vi lägger i en stor säck och så får man plocka ett paket var. Eftersom jag är en fattig student tänkte jag göra några armband, men de ser så tomma och tråkiga ut utan berlocker. Har även en sjukt bra idé till ett kedjearmband som jag har beställt delar till. Varför slutar man pyssla bara för att man blir äldre? När jag jobbade på dagis ett tag kunde jag inte sluta lägga pärlplattor och sådant, inte ens när barnen slutade :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback