100 spänn!!

WOHOO! Haha. Jag vann 100 spänn på bingolotto! Det ni! Inte illa pinkat! :P Helt ärligt bryr jag mig inte så mycket om spelet i sig, det har mest varit roligt att umgås med mamma och pappa hela kvällen. Jag och mamma dansade till jullåtar, vi drack julmust och vi åt pepparkakor och mandelmassekakor. Imorgon är det julafton och julkänslan har börjat komma lite grann. Inte alls på samma sätt som tidigare år, kanske eftersom jag inte bor här längre och inte har varit med och pyntat/bakat. Sen att snön inte vill komma fram gör ju inte direkt saken bättre.

Vill lägga upp bilder på de nya snygga armbanden och allt jag har köpt, men jag har fortfarande inte hittat usb-sladden :(

Kommentarer
Postat av: Nina

Ha en himla fin julafton smulan! Hälsa bullen och kexet så hemskt mycket också =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback