Uppsala!

Nu sitter jag här i soffan hemma hos farfars syster och tar det lugnt :) Jag gick hit från tågstationen... det tog en timme! Med en jävla massa packning i släptåg. Efter att jag hade fått igång andningen ordentligt (:P) tog vi en cykeltur in till stan och tillbaka. Det tar ungefär 20 minuter att cykla till skolan, så det är mitt färdmedel framöver :) Jag måste bara nämna att jag är otroligt stolt över mig själv som vågade/lyckades cykla hela biten. Jag har nämligen inte ens suttit på en cykel sen jag var cirka 10 år, om inte yngre. Det var lite vingligt och nervöst i början, men sen var det som att jag hade cyklat varenda dag i hela mitt liv :) Jag är så stolt över mig själv :D

Imorgon börjar skolan klockan 08:00 :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback