Uppdatering

Har inte uppdaterat på typ tre dagar. Har inte haft datorn i närheten helt enkelt :P

Lördagen blev väl inte riktigt som jag hade tänkt. Kände mig inte alls frisk så jag hade planerat att bara ligga i sängen och glo på tv, men självklart fick Saga mig på andra tankar ;) Party blev det. Misslyckade Strawberry Daquiris. Jag, Saga och Amanda. Ölspel i mängder. Träffade även Billy, det var x antal år sedan sist så det var nice :)

På söndagen åkte jag in till söder och fikade hos Olof. Vi uppdaterade varandra lite om allt som hänt. Han ansåg att jag hade haft en hårdare vecka än honom (trots att han precis kommit hem från en festresa till Kos...) :P. Efter fikat åkte jag hem till Saga igen. Jag, Saga, Amanda och Fredrik bakade pizza. Fett gott. Vi köpte massa olika ingredienser och jag körde självklart på apmycket salami, paprika och champignoner :)

Igår åkte jag hem till farmor och farfar och har sovit där tills idag. Därav inget skrivande. De har inte dator.

Nu har jag precis städat klart hela mitt rum. Alla dammråttor är borta. Det går att komma fram på golvet nu. Alltid trevligt :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback