Sweet dreams

Busy, busy, busy. Har som sagt städat fint i mitt rum. Plockade ihop alla sommarkläder och la i påsar som ska ner i källaren. Hämtade upp höst/vinterkläderna. De är så mycket finare, jag verkligen älskar att klä på mig på hösten och vintern. Det är finare och mysigare. Hur som helst, jag har också dammsugit och dammtorkat. Knåpade ihop inbjudningskort till mitt födelsedagsfika (för släkten) i photoshop. Skrev ut 12 stycken. Klippte dem fint. Vek dem fint. Stoppade ner de i fina små kuvert. Nu fattas bara allas adresser :P

Det jag försöker säga är i alla fall att jag inte har hunnit skriva särskilt mycket på grund av en jäkla massa knåpande idag. Imorgon har jag tvättstuga mellan 7-14, sen ska jag till fobidoktorn 16-17:30. Torsdag är det roadtrip som gäller. Vi ska typ upp till Uppsala o kolla in stället, nationerna och så. Fredag ska jag först till mormor och morfar för en fika, sen på kvällen blir det födelsedagsmiddag hos Cissi som fyllde 20 förra veckan :)

Nu tänkte jag sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback