Packning pågår

Håller på och packar för fullt inför imorgon. Jag hatar att packa, speciellt när man åker så långt bort eftersom det då är ett helvete om man glömmer minsta lilla sak som hårborste eller tandborste. Det är skillnad om man åker hem till en kompis, där finns det alltid saker att låna. När man ska bo hos en person som man bara träffat en eller två gånger tidigare i sitt liv kan det bli lite knepigare :P

Imorgon kommer jag alltså kånka på en fet bag, en datorväska och en vanlig väska. Herregud... sen när jag kommer till Uppsala ska jag liksom gå i 20 minuter hem till farfars syrra. Att det kommer göra ont i mina axlar är ett som är säkert.

Kommentarer
Postat av: ronja

GUD vilken fin blogg du har! JAG KOMMER LÄNKA DIN BLOGG! LÄTT!<3

Postat av: jenny

jätte fiiin blogg design :)

2008-08-31 @ 12:21:46
URL: http://menjenny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback